GoedIdee!

Het GoedIdee! Fonds is een initiatief van de Oudervereniging van het Stedelijk Gymnasium. Wij stellen een bijdrage ter beschikking voor een idee dat op de één of andere manier met jou en school te maken heeft. Hiermee willen wij creativiteit, inventiviteit en ondernemerschap stimuleren. Leerlingen krijgen de kans om aan de slag te gaan met hun droomproject.

Voor leerlingen van het Stedelijk Gymnasium Leeuwarden

Het GoedIdee! Fonds is een initiatief van de Oudervereniging van het Stedelijk Gymnasium. Wij stellen een bijdrage ter beschikking voor een idee dat op de één of andere manier met de leerling en school te maken heeft. Hiermee willen wij creativiteit, inventiviteit en ondernemerschap stimuleren. Leerlingen krijgen de kans om aan de slag te gaan met hun droomproject.

goedidee.pngWij stellen elk jaar maximaal €2.000 beschikbaar voor goede ideeën. Per plan kan iedere leerling een bijdrage tussen de €100 en €500 aanvragen, afhankelijk van wat er nodig is. Als in de loop van het schooljaar het fonds leeg is geraakt, komt het ingediende plan voor het volgende schooljaar op de lijst. We behandelen de aanvragen op volgorde van binnenkomst.

Op de website van het GoedIdee! Fonds vindt u meer informatie een aanmeldformulieren.

Ga naar de GoedIdee!-website